Για το πρόβλημα των αγριογούρουνων..
Οι ανησυχίες των καλλιεργητών της υπαίθρου αλλά και των κτηνοτρόφων μας είναι έντονες, Εύβοιας φίλοι, με το διαρκώς αυξανόμενο πρόβλημα των αγριογούρουνων..
Όπως ενημερωνόμαστε από τον λογαριασμό διαδικτυακού φίλου για την περιοχή του Δύστου: “Με αυτήν εδώ τη παγίδα προσπαθούν να παγιδεύσουν τα αγριογούρουνα.. πέντε μέρες τίποτα!
Και ακριβώς από πάνω καταστρέφουν καλλιέργειες.. καρπούζια .. πεπόνια.. σπαρτά!
Η κατάσταση ξέφυγε και οι καλλιεργητές είναι σε απόγνωση”.
Επειδή εδώ και αρκετό καιρό καταφτάνουν μηνύματα από όλη την Εύβοια για την ραγδαία αύξηση των αγριογούρουνων και τις ζημιές που προκαλούν, προφανώς πρέπει να εξεταστεί με μεγαλύτερη επιμέλεια το πρόβλημα και να βρεθούν οι κατάλληλοι τρόποι αντιμετώπισής τους..



